2017-03-30

Wzrost sprzedaży aut ciężarowych marki Mercedes-Benz i Fuso, edukacja
i motywacja uczestników były głównymi celami drugiej edycji programu motywacyjnego, który zorganizowaliśmy dla pracowników sieci dealerskiej firmy Mercedes-Benz. Tym razem nagrodą główną dla uczestników, którzy osiągną najlepsze wyniki, był wyjazd incentive do Republiki Południowej Afryki.

 

Podobnie jak pierwsza edycja tego 3-letniego programu, prowadzony był on za pomocą platformy internetowej, a uczestników angażowaliśmy za pomocą 3 równoległych rankingów. Podtrzymujący zainteresowanie i pragnienie wygranej format comiesięcznych reportaży w ramach Mercedes-Benz TV, spersonalizowana komunikacja, eventy, podczas których ogłoszona została nowa edycja i wyłonieni zwycięzcy rocznych zmagań, znany ambasador programu – podróżnik Tomek Michniewicz - oraz atrakcyjne nagrody zaprocentowały 97% zaangażowaniem uczestników.

 

Finałem „Diamentowej Ligi” była wyprawa do Afryki, podczas której 13 zwycięzców m.in. zwiedzało Kapsztad, oglądało panoramę miasta z Góry Stołowej, odwiedziło Przylądek Dobrej Nadziei czy doświadczyło spotkania z dziką przyrodą podczas safari w parku narodowym Pilanesberg. Zgodnie z tradycją programu uczestnicy odwiedzili również fabrykę Daimler w East London wzmacniając tym samym więź z marką.

 

Roczny program w pełni zaangażował i zainteresował sprzedawców wspierając klienta w osiąganiu jego celów, a wyjazd incentive przekroczył oczekiwania uczestników zwiększając ich motywację do efektywnej pracy i realizowania celów biznesowych.