2016-10-24

Nagradzanie pracowników przeszło taką samą ewolucję jak modele biznesowe, strategia sprzedaży, czy komunikacja marketingowa. Ciekawy sposób na docenienie zaangażowania swoich pracowników znalazło towarzystwo ubezpieczeń Pramerica Życie.



Któż nie pamięta bonów zakupowych wręczanych pracownikom na koniec roku? Obecnie premie tego typu
to relikt zamierzchłych czasów. Nagradzanie pracowników przeszło taką samą ewolucję jak modele biznesowe, strategia sprzedaży, czy komunikacja marketingowa. Skoro nie wykorzystuje się reklam jak w latach 90-tych,
to i nie powinno się nagradzać pracowników tak, jak robiło się to kilkanaście lat temu. Jak więc najlepiej doceniać zaangażowanie i sumienność swoich pracowników w 2016 roku? Ciekawy sposób na to znalazło towarzystwo ubezpieczeń Pramerica Życie. 

 

Na najbardziej skutecznych Life Plannerów® – czyli wyjątkowych ekspertów w zakresie ubezpieczeń na życie – oprócz korzyści z systemu motywacyjnego – czekała bowiem doroczna konferencja Pramerica Życie: President’s Trophy Conference 2016 – 4 dni pełne niezapomnianych wrażeń i atrakcji w samym Centrum Wszechświata – czyli w Nowym Jorku. Z uwagi na fakt, że Pramerica Życie dba o swoich pracowników
i zachowanie równowagi między ich pracą a życiem prywatnym, do świętowania sukcesów zaproszeni zostali nie tylko sami laureaci, ale też ich najbliżsi: partnerzy, rodzice lub dzieci. 

 

W nowojorskim stylu 

 

120 uczestników doświadczyło prawdziwie nowojorskiego stylu życia. Life Plannerzy® wraz z rodzinami mogli zjeść śniadanie na trawie w Central Parku, czy kolację w restauracji The Loeb Boathouse położonej nad jeziorem, po którym chętni mogli pływać prawdziwą wenecką gondolą. Uczestnicy wzięli również udział w rejsie po rzece Hudson – wszystko to było jednak przedsmakiem, bo prawdziwe zanurzenie w Nowym Jorku dopiero miało nastąpić. 

 

– Wiemy, że kluczem do poznania tego, co nowe, jest zaangażowanie, a nic nie angażuje lepiej niż grywalizacja. Dlatego zaprosiliśmy uczestników do udziału w grze miejskiej, która w emocjonujący – i nietypowy sposób – odkrywała tajemnice Nowego Jorku. Uczestnicy wyruszyli bowiem śladami kultowych filmów, poznając najbardziej charakterystyczne miejsca na Manhattanie – mówi Agata Kondracka-Drążkowska, Dyrektor Działu Incentive w ICP Group, organizatora wyjazdu incentive. – Przekształciło to standardowe zwiedzania miasta
w interesującą i wciągającą eskapadę w sam środek Wielkiego Jabłka. 

 

Polskie twarze na Times Square 

 

Jeden z najbardziej znaczących momentów podczas wyjazdu nastąpił w centrum Times Square, czyli miejscu, gdzie znajdują się najbardziej znane na świecie neony i billboardy reklamowe. Uwagę uczestników zwrócił jednak tylko jeden
z nich, na którym w pewnym momencie… pojawiły się zdjęcia najlepszych Life Plannerów® z Polski, wyróżniając ich tym samym w miejscu, o które walczą największe firmy na świecie. 

 

– Wszystkie atrakcje zostały przygotowane tak, by pokazać kultowe, a nieznane dotąd uczestnikom miejsca,
i by realnie poczuć i zaangażować się w nowojorski styl życia – stać się na cztery dni mieszkańcem jednego
z największych miast na świecie. Dzięki temu nagradzani Life Plannerzy® otrzymali coś, co zapamiętają na całe życie – niezwykłe doświadczenie wzbogacone niecodziennymi atrakcjami, cenniejsze, niż najdroższy bon zakupowy –
dodaje Agata Kondracka-Drążkowska. 

 

Powrót do korzeni 

 

Całość wyjazdu została zwieńczona konferencją w Newark – w głównej siedzibie firmy, gdzie uczestnicy z rąk zarządzających firmą otrzymali wyróżnienia, a także mogli zwiedzić muzeum firmy. Najlepsi z najlepszych poznali najważniejsze osoby w Prudential Financial, Inc. i Pramerica, a także mieli szansę porozmawiać z nimi podczas kameralnej i uroczystej kolacji wydanej na cześć Championów. Dzięki temu cały wyjazd stał się najwyższym wyróżnieniem dla najlepszych sprzedawców. 

 

– Life Planner® to unikalna profesja skupiająca wyjątkowe osoby, o najwyższych standardach
i bezkompromisowej etyce. To osoby, które na co dzień spotykają się z przejmującymi historiami naszych klientów i troskliwie otaczają opieką ich samych oraz ich rodziny. Zasługują zatem na wyjątkowe docenienie
i podkreślenie ich roli w naszej firmie. A nic nie cieszy bardziej niż świętowanie sukcesów w gronie najbliższych, którzy również okazując codzienne wsparcie i zrozumienie Life Plannerom® stają się naturalnymi przyjaciółmi naszej firmy. Jesteśmy równie wdzięczni rodzinom, dlatego zapraszamy ich do wspólnego świętowania tych podniosłych chwil –
przyznaje Aneta Podyma, Prezes Zarządu Pramerica Życie. – Dzięki doskonałej współpracy z ICP Group zapewniliśmy wszystkim uczestnikom moc niezapomnianych wrażeń. To był wyjazd zorganizowany na najwyższym poziomie, a opieka nad naszymi nagrodzonymi i dbałość o każdy detal tego przedsięwzięcia, potwierdziły nam słuszność dokonanego przez nas wyboru. 

 

Na 51 najlepszych Life Plannerów® i ich najbliższych czekała dodatkowa atrakcja. Spędzili oni ostatni dzień
w Kanadzie. Tam czekał na nich zapierający dech w piersiach rejs wzdłuż wodospadów Niagara, a także odwiedzili kulturalną stolicę Kanady: Toronto. 

 

– Po raz kolejny potwierdziliśmy, że najlepszą nagrodą jest możliwość doświadczenia czegoś nowego
i niezapomnianego. Wartość tych chwil dopełnia możliwość dzielenia emocji, dumy i triumfu z najbliższymi.
To z pewnością pomaga budować większą motywację i zaangażowanie pracowników –
mówi Kondracka-Drążkowska. 

 

Prudential Financial, Inc., spółka zarejestrowana w Stanach Zjednoczonych, nie jest powiązana w żaden sposób z Prudential plc, spółką zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii.

Life Planner® - to zastrzeżony znak handlowy, wykorzystywany przez spółkę Pramerica Życie TUiR SA
na określenie profesjonalnych Agentów Ubezpieczeniowych Spółki.