2016-01-11

ZADANIE: 


Stworzenie magazynu shoppingowego „Karolinka”, który stanowi narzędzie sprzedażowe i wizerunkowe największego centrum handlowego w województwie opolskim o tej samej nazwie. Skierowana do klientów CH Karolinka publikacja – tworzona zgodnie z modelem AIDAL – wpisuje się w charakter miejsca, które jest bliskie lokalnej społeczności, niebudujące dystansu, a zarazem aspirujące do roli przewodnika po najnowszych trendach.  

 

Magazyn przyciąga uwagę już od pierwszej strony poprzez autorską sesję wizerunkową na okładce, która oddaje klimat i strategię Centrum, oraz ma kontynuację wewnątrz magazynu. Profesjonalne stylizacje stanowią bazę do atrakcyjnej prezentacji graficznej oferty najemców, co wzbudza zainteresowanie produktem. Ciekawe teksty poradnikowe w formie tips & tricks budzą pożądanie i zachęcają do zakupu. Forma komunikacji, cykliczność, kupony rabatowe wraz z bogatą ofertą budują lojalność klientów. Magazyn „Karolinka” to narzędzie komunikacji CH z klientami, a dla samych klientów źródło inspiracji. 

 

CELE: 


• Budowanie wizerunku CH Karolinka jako miejsca bliskiego lokalnej społeczności, które oferuje szeroką gamę artykułów. 


• Atrakcyjna prezentacja produktów w celu zwiększenia ich sprzedaży. 


• Budowanie lojalności wśród klientów Centrum. 


NAGRODY: 


Wyróżnienie w konkursie „Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2016”.