2016-01-11

ZADANIE: 


Stworzenie płaszczyzny komunikacji z klientami perfumerii Douglas przy urzyciu narzędzi content marketingowych. W ramach prowadzonych działań opracowany został model omnikanałowy pozwalający wykorzystać w pełni dystrybucję treści poprzez publikację kwartalnika skierowanego do uczestników programu lojalnościowego, miesięcznika „Beauty Stories" (wcześniej "Trends of Beauty”) stanowiącego bieżącą komunikację z klientami sieci Douglas i aplikację mobilną TOB dostępną w sklepach Google Play i App Store. „Beauty Stories” jest też pismem interaktywnym dzięki aplikacji Tap2C – po zeskanowaniu ikony na papierowej stronie magazynu klienci mogą przeczytać więcej treści, przenieść się bezpośrednio na blog perfumerii, jej kanał YouTube, a także przejść do internetowego sklepu Douglas i kupić wybrany produkt.

 

Wszystkie publikacje przygotowywane są według najlepszych wzorców, pełniąc funkcję sprzedażową oraz poradnikową. Zarówno proponowane produkty z oferty sieci Douglas, jak i teksty – podane w atrakcyjnej, eleganckiej formie graficznej – podkreślają wysoką jakość merytoryczną publikacji. Są one ważnym narzędziem marketingowym sukcesywnie budującym lojalność klientów wobec marki. Prezentowane w nim porady ekspertów urodowych Douglas, którzy nie tylko śledzą, ale także sami wyznaczają trendy, wzmacniają wizerunek marki jako profesjonalisty
w branży kosmetycznej. 


CELE: 


• Budowanie oryginalnego przekazu, który ma zaciekawić i zatrzymać klienta w perfumeriach Douglas. 


• Ukazanie oferty produktowej w kontekście tekstów o pielęgnacji, makijażu i najnowszych trendach urodowych, co stanowi element strategii Douglas – YOUR PARTNER IN BEAUTY. 


• Ukazanie różnorodności oferty oraz wzbudzenie pozytywnych bodźców, które skłonią klientów do podjęcia decyzji i przekonają ich do zakupów. 


• Dotarcie do szerokiego grona klientów, przyciągnięcie ich uwagi oraz zaspokojenie ich potrzeb konsumpcyjnych. 


• Wzbudzenie potrzeby przynależności do luksusowego świata spod znaku Douglas. 


NAGRODY: 


Aplikacja "Trends of Beauty" została nagrodzona w konkursie „Biuletyn Roku 2015” jako najlepsza publikacja w kategorii digital publishing.