2017-05-16

Wierzymy w podejście omnichannelowe -  komunikację, która dociera do odbiorcy jednocześnie za pomocą wielu kanałów. Czy są to pacjenci, lekarze, farmaceuci czy przedstawiciele medyczni proponowane przez nas działania content marketingowe są spójne
i uzupełniające się a przede wszystkim angażują odbiorców i realizują cele klientów.

 

Tworzymy i wdrażamy:

  • Strategie komunikacyjne
  • Platformy edukacyjne dla lekarzy
  • Serwisy tematyczne www
  • Aplikacje webowe i mobilne
  • Publikacje: magazyny branżowe, ulotki, inserty  i in.
  • E-detailing: angażujące prezentacje produktowe dla przedstawicieli medycznych
  • Gry edukacyjne dla lekarzy
  • Prezentacje przypadków medycznych dla lekarzy z modułem decyzyjnym  czyli możliwością wyboru ścieżki diagnostycznej i leczenia
  • Konferencje hybrydowe: połącznie sesji tradycyjnych z sesjami online
  • Live streaming i operacje na żywo
  • Eventy