2017-03-19

W marcu wraz z najlepszymi pracownikami sieci dealerskiej firmy Mercedes-Benz podbiliśmy Republikę Południowej Afryki. Wyjazd incentive był nagrodą główną w drugiej edycji rocznego programu wsparcia sprzedaży Daimler Trucks Discovery – Diamentowa Liga mającego na celu nagrodzenie najlepszych sprzedawców aut marki Mercedes-Benz i Fuso.
 

Uczestnicy, którzy osiągną najlepsze wyniki sprzedażowe, w nagrodę biorą udział w wyjątkowych wyjazdach incentive do egzotycznych miejsc, w których zlokalizowane są fabryki Daimlera. Tym razem najbardziej skuteczni sprzedawcy aut ciężarowych wyjechali na tygodniową wyprawę do RPA.

13 zwycięzców zwiedzało Kapsztad, oglądało panoramę miasta z Góry Stołowej i odwiedziło Przylądek Dobrej Nadziei. Emocjonującym punktem wyjazdu było również safari w parku narodowym Pilanesberg pod Johannesburgiem. Zgodnie z tradycją programu uczestnicy odwiedzili również fabrykę samochodów w East London.

Ambasadorem całego programu wsparcia sprzedaży, który zachęcał dealerów do walki o wyjątkową nagrodę główną, był Tomek Michniewicz: znawca Afryki, reportażysta, fotograf, organizator wypraw i ekspedycji. Zainteresowanie wyjazdem incentive travel do RPA wśród uczestników programu było podtrzymywane było regularnie dzięki, rozbudzającym emocje i pragnienie wygranej, reportażom przygotowywanym przez niego
w ramach Mercedes-Benz TV. W kolejnych odcinkach prezentowane były niesamowite miejsca, które następnie odwiedzić mieli zwycięzcy Diamentowej Ligi.

 Wyjazd przekroczył oczekiwania klienta i uczestników zwiększając ich motywację do efektywnej pracy
i realizowania celów biznesowych.